2010. jún. 9.

Lilla trash the dress projekt

Az úgy volt, hogy a budaörsi okmányirodában volt dolgom. Gondoltam ha már kimozdulok, ellövöm a maradék pár kockát a kiev88-ból, szépen viszem magammal a kis (nagy) alukoffert, aztán majd meglátjuk.
Eredetileg azt volt az elképzelésem hogy keresünk a környéken egy pipacsmezőst, és ott sétál valamelyik csaj esküvői ruhában, meztéláb. Ultra romantikus, szentimentális közhelyre gondoltam. Meg persze arra, hogy ha ott leszünk, úgyis eszembe jut valami, ahogyan máskor is szokott. Pipacsmezőt nem találtam, viszont megláttam ezt a kopár homokos, vízmosásos földdarabot.
Tiszta sivatagi hangulat, felhő semmi vagy alig. Szellő gyengén lengedezik, modell érti amit gagyogok, motivált, MI KELL MÉG? SEMMI!!! Minden komponens adott! :)
Lilla ugrik, pörög, én közben infarktus közeli állapotban azon imádkozok nehogy leszakadjon alatta a kimosott földperem. Nem szeretnék másik földrészre menekülni az Apja elől... :) Lilla legyintve ennyit mond: "nem lesz baj" nekifut és ugrik, és nem is lett. Bokáig süllyed a sárban, tűri a makacs bogáncsokat, meleget, a hülye fotóst. Mit mondhatnék? -hálás köszönet!

Ömlengés után némi próza: minnyá menyek hívatni a rollt, mert majd megesz a fene a kíváncsiságtól. Ugyanis a digit gépet csak fényt mérni vittem magammal, és csak a 17-40 volt nálam... Na mi következik ebből? Igen, jól gondolod, fogok még ide kimenni... :)



1 megjegyzés: